joi, 6 mai 2010

1 Mai la Muchea Plaisorului


Asemeni multora am ales sa ies de 1 Mai in natura. Cu prietenii la un picnic .
Cu o seara inainte am iesit pe dealul releului, in livada, pentru ca merii si prunii erau in floare:



Deci sambata dupa amiaza am luat-o pe drumul dintre satul Plaisor si Punga oprindu-ne in zona numita Muchea Plaisorului

la o margine de padure .


Frate-miu a facut o tocanita belea

si mamaliga sa ne ungem pe gat.

Pana sa se faca bunaciunile am cules plante medicinale care abundau :

ciubotica cucului

si trei frati patati.

Am mancat, baut ceai (facut evident la spirtira), in concluzie ne-am simtit bine.

La intoarcere am admirat un gandac verde de balegar

si un brotacel

pe marginea unui mic lac dintr-o livada


Sa dea Domnul sa fim sanatosi sa ne petrecem timpul liber in natura ca tare frumos e!

2 comentarii:

  1. Tare frumos la tine! Mi-e teama ca daca iese bine workshop-ul ala o sa te cam trezesti cu mine neinvitat pe acolo :))

    RăspundețiȘtergere