sâmbătă, 6 martie 2010

Rezervatia naturala de zimbrii de la Vama Buzaului si cascada Urlatoarele

Daca esti pe drumul national 10 intre Buzau si Brasov si nu te grabesti, te poti abate la Intorsura Buzaului de la drum ca sa vezi Rezervatia naturala Valea Zimbrilor de la Vama Buzaului. Cum ajungi acolo: daca intri dinspre Brasov in Intorsura Buzaului dai de localitatea Bradet, un indicator iti arata la dreapta catre Vama Buzaului (evident, daca vi dinspre Buzau faci la stanga la iesire din Intorsura). Mergi putini km si pe stanga vei gasi rezervatia. Vei fi incantat de ce vei vedea:
Ma intreb cine ar putea sa aiba inima sa puna tinta pustii pe asa frumusete si inocenta:


La cascada se ajunge de la rezervatie urmand drumul asfaltat din comuna pana la o curba unde drumul asfaltat face dreapta, se va merge in fata pe un drum pietruit si se urmeaza indicatorul. Destul de usor de mers cu masina. Destul de usor si pentru grataragii care fac mititei in fata cascadei si lasa gunoaie. Daca privesti doar spre cascada ( mai precis spre fenomenul hidro-geologic dupa cum ne precizeaza un panou ) poti spune ca e frumos:

5 comentarii:

  1. Foarte fain. Nu stiam ca mai avem zimbri in viata. Poate ajung si eu candva acolo sa-i vad.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merita sa-i vezi, eu am fost impresionat. Si zona este superba.

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutari! @Alex mai avem zimbrii in viatam, dar mai frumosi si mai vigurosi decat astia de la Acris, sunt cei din Moldova.
    @Marius intr-adevar zona este una superba cu oameni deosebiti si peisaje minunate. Am prins acolo un asfintit de vara cu cirezi ce se intorceau de la pascut pe dealurile domoale, peisaj de poveste nu alta.

    RăspundețiȘtergere
  4. cat costa sa vezi zimbrii?

    RăspundețiȘtergere
  5. Am fost acum 2 ani acolo. Nu se cerereau bani, ci se ofereau niste vederi foarte frumoase de 2 lei bucata cred, nu-mi mai amintesc. Si cumperi cate vrei, adica de cum iti dicteaza constiinta pentru ceea ce ai vazut. Personal mi s-a parut cel mai frumos sistem de taxare.

    RăspundețiȘtergere